Η επανερχόμενη από τη ροή επανάσταση της ηχογραφημένης μουσικής επεκτείνει ολόκληρη την επιχείρηση, ανακατεύοντας καθιερωμένες ιεραρχίες και δημιουργώντας νέους δημιουργούς. Αυτή τη χρονιά, 55 νέα πρόσωπα συμμετέχουν στην ετήσια κατάταξη της διαφημιστικής εκστρατείας της Billboard για την επιρροή της βιομηχανίας.

 

Τι έχει αλλάξει στην φετινή λίστα;

Αν και τα στελέχη αυξάνονται, πέφτουν από το Power 100 κάθε χρόνο λόγω των επιδόσεων, όπου μια χούφτα που εμφανίζονται αιώνια σε προηγούμενες λίστες δεν συμπεριλήφθηκαν φέτος λόγω της αυστηρής συντακτικής απόφασης να επαναπροσανατολίσουν στο Power 100. Ως αποτέλεσμα, τα στελέχη από μάρκες και εταιρίες επωνυμιών, όπως οι Citi, American Express και MAC Presents, και οι μουσικοί bookers από τις εκπομπές ομιλίας και ψυχαγωγίας το πρωί και αργά το βράδυ δεν εξετάστηκαν για συμπερίληψη. Τα στελέχη του Dick Clark Productions επίσης δεν εξετάστηκαν αυτό το έτος επειδή μοιράζονται μια μητρική εταιρεία με την Billboard.